راهنمای خرید استابلایزر

آنچه مشتریان استابلایزر باید بدانند:

امروزه برق یکی از اصلی ترین نقش های زندگی انسان را ایفا می کند و از همان ابتدای به وجود آمدن برق و فراگیر شدن آن،،  جامعه بشری با نوسانات شدید برق مواجه هستند و از آن رنج می برند زیرا این نوسانات منجر به سوختگی و یا خرایی دستگاه های برقی و تجهیزات خانگی ، تجهیزات کارخانه ها و حتی کامپیوتر شخصی شما می شود و حتی ممکن است برخی از این نوسانات را به چشم نبینیم و حتی با بی توجهی این تغییرات سریع و گسترده ولتاژ را نادیده بگیریم اما حقیقت این است اگر این اتفاق حتی فقط یکبار در سال رخ  دهد، باعث خرابی جبران ناپذیر دستگاه های شما خواهد شد چه بسا اگر دستگاه مصرفی شما گران قیمت و غیر قابل تعمیر باشد.
دستگاه های استابلایزر مطابق با استاندار های کشور ایران بوده و قادر هستند که این نوسانات را به نحوی بسیار عالی ، (حتی نوساناتی که با چشم دیده نمی شود) بر طرف کند و ولتاژی بسیار دقیق و مطابق با برق ایران (220ولت ثابت)  را به کاربران خود ارائه دهد .
استفاده از دستگاه های تنظیم کننده ولتاژ از اینگونه خسارات و تلفات زمان جلوگیری کرده ، و راندمان و طول عمر دستگاه شما را چندین برابر بالا می برد.
لازم به ذکر است  این دستگاه ها قابل نصب برای کل آپارتمان ،  کارخانجات ، ادارات  و حتی هر جایی که برق وجود دارد ، نیز هستند.

نحوه ی عملکرد استابلایزر:

 استابلایزر ابزاری است که به  کمک آن نوسانات ولتاژ شبکه برق جبران می‌شود. با کم و زیاد شدن بار گذاری شبکه برق در طول شبانه روز، روزهای هفته و حتی فصل‌های گوناگون سال، ولتاژ آن یکسان نبوده و زیاد و کم می‌شود. برای نمونه در فصل تابستان و در هنگام غروب آفتاب از یک سو همچنان گرمای روز از بین نرفته و نیاز است که کولرها روشن باشند، از سوی دیگر با کم شدن روشنایی، چراغ‌های ساختمان‌ها نیز روشن هستند و نیز در این زمان همه واحدهای اداری، تجاری، صنعتی و خانگی پویا و لوازم برقی آنها نیز روشن هستند. در این زمان مصرف برق به بیشترین اندازه خود می‌رسد و ولتاژ شبکه بسیار کم می‌شود. در فصل‌های خنک و در نیمه‌های شب که مصرف برق بسیار کم است، ولتاژ شبکه به بیشینه خود می‌رسد. بنابراین کم و زیاد شدن ولتاژ برق طبیعی و گریز ناپذیر است.

دلایل استفاده از استبلایزر:

تثبیت برق شهر
برق شهر دارای نوسانات ولتاژ است،به همین دلیل استفاده از استابلایزر میتواند با تثبیت ولتاژ به میزان قابل توجهی عمر و راندمان دستگاه های مصرف کننده را بالا ببرد.
محافظت در مقابل اتصال کوتاه
اگر به هر دلیلی اتصالی در خروجی و یا مدارات داخلی استابلایزر اتفاق بیافتد بلافاصله دستگاه به صورت اتوماتیک توسط میکروکنترلر تعبیه شده،خروجی را قطع نموده و از بروز هرگوه ایراد و مشکل برای مصرف کننده جلوگیری مینماید.
کاهش هزینه مصرف برق
افت ولتاژ برق شهر باعث اختلال در عملکرد دستگاه ها شده و قدرت نامی و راندمان الکتروموتور را به حد قابل توجهی کاهش میدهد که باعث پایین آمدن دور الکتروموتور و گرم شدن آن خواهد شد و به تبعا تلفات انرژی افزایش میابد و در نهایت برق زیادی را مصرف میکند که پیرو نظریه کارشناسان این امر،در بعضی از مواقع افزایش مصرف برق تا 25% نیز میباشد.



تحقیقات انجام شده نشان می دهد عمده ترین عوامل خرابی لوازم برقی و خانگی و تجهیزات صنعتی، نویزها و نوسانات و قطع و وصل ناگهانی ، کم و زیاد شدن ولتاژ و مشکلات دیگر برق شهر بوده که آسیب های بوجود آمده توسط عوامل ذکر شده عمدتا ً در قسمت های حساس و گران قیمت دستگاه همچون موتور ، کمپرسور، لباسشوئی، کولر گازی، دستگاههای CNC، دستگاههایPLC ، دستگاههای چاپ و برش، دستگاههای پزشکی، دستگاههای بافندگی و ... اتفاق می افتد .
به همین منظور برای حفاظت از لوازم برقی خانگی و اداری بخصوص کولر گازی ، یخچال ، ماشین لباسشوئی ، سیستم صوتی و تصویری و کامپیوتر و ... حتما ً باید از دستگاههای ترانس اتوماتیک (استابلایزر) استفاده نمود. همچنین لازم به ذکر است ، فروشندگان و تولید کنندگان این گونه لوازم در قبال اشکالات به وجود آمده به دلیل نوسانات برق در دستگاه های فاقد ترانس اتوماتیک (استابلایزر) هیچ گونه گارانتی و ضمانتی ارائه نمی نمایند.                                                                                        
                                                                    

در این راستا ، بازرگانی تالی الکتریک ، قادر به ارائه انواع ترانس برق خانگی با برند امگا OMEGA نموده است. شرکت امگا  OMEGA تولید کننده انواع ترانس برق خانگی (ترانس محافظ برق) به صورت سرووموتوری در مدل های تکفاز و سه فاز، به عنوان یکی از تولید کنندگان اتوماسیون صنعتی در جهان شناخته شده است. قابل ذکر است که ترانس برق خانگی (ترانس اتوماتیک) با برند امگا OMEGA دارای یک سال گارانتی بوده و با بهترین کیفیت ، قابل ارائه می باشد.
                                                                                                                                    
چرا ما به شما محصولات ترانس برق خانگی (ترانس اتوماتیک) امگا را پیشنهاد می کنیم؟

    محصولات کمپانی امگا Omega  دارای استاندارد CE  و  iso9001  بوده و در حال حاضر به بیش از 56 کشور جهان صادر می شود.
    محصولات امگا دارای کیفیت متفاوت با طراحی ویژه جهت کارکرد مداوم با طول عمر حداقل 10 سال بدون تعمیر می باشد.
    کمپانی بزرگ امگا مجهز به ۶ خط تولید پیشرفته در تولید محصولات اتوماسیون صنعتی و استابلایزر است که ۲ خط تولید آن به صورت کاملا رباتیک در حال تولید استابلایزر های سرو موتوری  با کیفیت بالامی باشد.
     ترانس برق خانگی امگا در تمامی رنج ها به مجهز به صفحه نمایش  و هسته ای داخلی تماما مس ودارای سیستم حفاظتی ولتاژ و جریان  و تکنولوژی روز دنیا است.
    محصولات امگا دارای یک سال گارانتی طلایی و 10 سال خدمات پس از فروش است.
    محصولات کمپانی امگا دارای لیست قیمت بسیار ویژه و رقابتی با درصد تخفیف منحصر به فرد برای همکاران گرامی می باشد.


سیستم میکروپروسسوری:
                                                                              

این سیستم در استابلایزر امگا  به صورت هوشمندانه  عمل می کند و عملکرد آن به این طریق است که در صورت تغییر ناگهانی ولتاژ ورودی (بصورت افزایش و یا کاهش ولتاژ) با دستور دادن به سرووموتور خروجی ثابت، بدون نویز و کاملا سینوسی را ایجاد می کند.

هسته تماما مس:
استفاده از هسته مسی در استابلایزرهای امگا باعث افزایش راندمان و کارایی دستگاه می شود. مس استفاده شده دراستابلایزر امگا به صورت خالص و بدون آلیاژ اضافی می باشد که همین امر کارایی و کیفیت این دستگاه را به 100% می رساند.

دقت بالا:
استابلایزر امگا با دقت بسیار بالایی عمل می کند. حساسیت استابلایزرهای امگا بر روی 0.1 ولت می باشد بدین معنا که با تغییر ولتاژ حتی به اندازه 0.1 ولت دستگاه واکنش نشان می دهد. هم چنین استابلایزر امگا قابل تنظیم خطا در حالت های 1% ، 3% و 5% در خروجی و به صورت دلخواه می باشد.

سیستم خنک کننده:
در ساختار استابلایزرهای امگا و شیماتسو به صورت هوشمندانه ای سیستم خنک کننده تعبیه گشته است که در صورت افزایش دما از حد مجاز فن به صورت اتوماتیک فعال شده تا به اجزای داخلی استابلایزر آسیبی وارد نگردد.

دارای سیستم BYPASS  :
طراحان استابلایزر امگا و شیماتسو سیستم BYPSS  را در درون استابلایزرهای خود طراحی کرده اند تا در صورت عدم نیاز به استفاده برق تثبیت کننده بدون نیاز به هیچگونه کابلی از این مزیت استابلایزرهای دلتا استفاده کنند این ویژگی بدون جدا کردن کابل به وسیله کلید BYPASS سیستم که برای استابلایزرهای امگا و شیماتسو تعبیه شده است می توان از مدار جدا شود.

صفحه نمایش منحصر به فرد:
سازندگان استابلایزر امگا و شیماتسو جهت سهولت استفاده کاربر (  USER FRIENDLYبودن دستگاه ) از سه صفحه نمایش دیجیتال استفاده کرده اند تا بتوان در هرلحظه به طور همزمان ولتاژ ورودی، آمپر مصرفی و ولتاژ خروجی را مشاهده کرد.