یو پی اس در سیستم های مخابراتی

یو پی اس در سیستم های مخابراتی

یو پی اس در سیستم مخابراتی:

سازمان مخابرات از جمله سازمان ها و شرکت های بزرگ می باشد که در هر شهر و شهرستانی خدمات بسیار زیادی را به ساکنین آن شهر ارائه می دهد.

همانطور که از نام این سازمان و شرکت مشخص است کار آن در زمینه ارتباط رسانی از طریق تلفن و سایر تجهیزات مخابراتی است. این شرکت از سیستم های بسیار حساسی برخوردار است که در صورت به وجود آمدن مشکلاتی همچون قطعی برق و نوسانات مبنی بر قطعی برق ممکن است کارایی خود را از دست داده و نیاز به تعمیر یا جایگزینی داشته باشند.

اما از آنجایی که تهیه و خرید مجدد دستگاه های مخابراتی نیاز به زمان و هزینه بسیار بالایی دارد بنابراین باید سیستم های مخابراتی را هم مانند تجهیزات پزشکی  بیمارستانی به دستگاهی مجهز کرد که در صورت ایجاد مشکلات قطعی برق دچار آسیب نشوند و مجدد بتوانند برق مورد نیاز خود را دریافت نمایند.

پس استفاده از دستگاه یو پی اس در سیستم مخابراتی یک امر لازم و ضروری می باشد. که در ادامه بیشتر درباره آن صحبت کرده ایم.



سیستم های مخابراتی:

شبکه های مخابراتی با به صورت دیجیتال می باشند یا آنالوگ اما به طور کامل هر دو از تجهیزاتی تشکیل شده اند که به نوسانات و اختلالات برق شهری از خود حساسیت بسیار زیادی نشان می دهند. عدم حفاظت از این تجهیزات در صحت عملکرد آنها بسیار تاثیر دارد. به همین خاطر برای بهره برداری بیشتر و بهتر از تجهیزات سیستم مخابراتی نیاز است که آن ها را مجهز به یک سیستم و دستگاهی کنیم که بتواند برق بدون وقفه ای را برای آن ها ایجاد نماید. یو پی اس در سیستم های مخابراتی دقیقا همان سیستمی است که میتواند برق بدون وقفه را برای آنها فراهم آورده و تامین نماید

برق اضطراری سیستم های مخابراتی:

سیستم های مخابراتی را مجموعه ای از دستگاه ها و انتقال دهنده های الکترونیکی تشکیل میدهند که از آنها به منظور ارسال اطلاعات از طریق سیگنال ها استفاده میشود. در واقع سیستم های مخابراتی از سه قسمت و بخش اصلی به نام های فرستنده، کانال مخابراتی و گیرنده تشکیل شده اند.

سیستم مخابراتی به طور بسیار گسترده ای در زندگی روزانه ما نقش دارد تا جایی که ممکن است در نبود این سیستم ها مشکلاتی برای ما به وجود آید. اگر سیستم های مخابراتی دچار مشکل شوند دیگر به آسانی نمیتوانیم با دوستان و آشنایان خود در ارتباط بوده و از فاصله های دور جویای حال آن ها باشیم و دقیقا باز خواهیم گشت به دوران و سال های قبل از ایجاد سیستم های مخابراتی.

برای اینکه سیستم های مخابراتی دچار مشکل نشوند نیاز است که برای آن ها برق اضطراری در نظر گرفته شود. اما این برق اضطراری چطور و چگونه باید تامین شود تا بتوانند همانند برق شهری جوابگوی سیستم های مخابراتی باشد.

یو پی اس های مخصوص برای سیستم های مخابراتی با ماهیت عملکردی که دارا می باشند می توانند از سیستم های الکترونیکی مخابرات در برابر نوسانات برق شهری محافظت کرده و میزان برق مورد نیاز آن ها را تامین نماید.



یو پی اس در سیستم های مخابراتی:

یو پی اس هایی که برای سیستم های مخابراتی از آن ها استفاده می شود کاملا جمع وجور می باشند  و از شارژهای داخلی برخوردار می باشند. یو پی اس هایی که برای سیستم مخابراتی در نظر گرفته میشود دارای باتری های داخلی و خارجی می باشند که هر یک از آن ها ترانسفورماتور دارند.

در سیستم های مخابراتی برای اجرای صحیح راه اندازی ارتباط از راه دور و شبکه بی سیم، حتما  باید یک زیر ساخت که دارای قدرت مطمئن می باشد استفاده شود زیرا مدیریت کردن سایت های مخابراتی که در فضاهای باز و سر پوشیده قرار دارند بسیار مهم بوده و از اهمیت زیادی برخوردار می باشند و برای خرید یو پی اس آن ها باید دقت بسیاری زیادی کرد.

برای خرید یو پی اس در سیستم های مخابراتی باید به دسته بندی آن ها توجه کنید که از نوع فعال هستند یا غیر فعال.

 پیشنهادی که برای تهیه یو پی اس مخابراتی برای شما دارد استفاده از یو پی اس های آنلاین می باشد زیرا که مناسب ترین گزینه انتخابی برای حفاظت از سیستم های مخابراتی می باشد. در برج های مخابراتی که برای ارتباطات تلفنهای همراه”موبایل” می باشد نگرانی اپراتور صرفه جویی در مصرف انرژی است که با استفاده از یو پی اس آنلاین این نگرانی هم برای اپراتور برطرف خواهد  شد.



برای خرید یو پی اس سیستم مخابراتی جنبه های صرفه جویی در مصرف انرژی را باید با دقت بسیار زیادی مورد بررسی قرار دهید زیرا که عملکرد و کارکردهای مهم ارائه خدمات که در سیستم های مخابراتی انجام می شود همچون خدمات تلفن همراه که توسط TRAI کنترل می شوند مرتبط است. مانند افت تماس، کیفیت صدا و غیره.
لطفا دیدگاهتان را در فرم زیر درج نمایید.
کد امنیتی نمایش داده شده در تصویر بالا را وارد فرمایید.
مطالب بیشتر در این زمینه
 ۲۴ دی ۱۳۹۹
 گروه تحقیق و توسعه تالی الکتریک

چرا از یو پی اس استفاده کنیم؟

در دنیایی که به نظر می رسد هر روز در حال رشد کردن و پیشرفت می باشد، ما باید آماده هر کاری باشیم. از کلاهبرداری گرفته تا حملات باج افزار. اما اگر تهدیدی برای تجارت و داده های شما ناشی از جنگ فناوری نباشد، چه می کنید؟ اگر چیزی بسیار ساده باعث از دست رفتن داده های کسب و کار شما شود چه؟ مثلا همین قطعی برق شهری. ...  ادامه مطلب 
انتخاب و خرید بهترین یو پی اس
 ۱۹ آذر ۱۳۹۹
 گروه تحقیق و توسعه تالی الکتریک

انتخاب و خرید بهترین یو پی اس

UPS چیست؟ Uninterruptible power supplyعبارت تکمیلی UPS می باشد. در تعریف ساده یو پی اس یعنی منبع تغذیه بدون وقفه که میزان برق مورد نیاز تجهیزات شما را در زمان قطعی برق تامین می نماید. در واقع یو پی اس یک منبع تغذیه الکترونیکی می باشد که وظیفه اصلی آن این است که برق مصرفی مورد نیاز برای تجهیزات الکترونیکی را بدون ...  ادامه مطلب 
چه نوع یو پی اسی برای کسب و کار شما مناسب است؟
 ۱۹ آذر ۱۳۹۹
 گروه تحقیق و توسعه تالی الکتریک

چه نوع یو پی اسی برای کسب و کار شما مناسب است؟

در یک تعریف کلی می توان گفت که یو پی اس منبع تغذیه الکترونیکی می باشد که وظیفه آن تامین برق مصرفی بدون وقفه برای سیستم ها و تجهیزات مختلف می باشد. در حقیقت یو پی اس ها سیستم هایی هستند که بین برق شهری و دستگاه هایی که شما از آن ها استفاده می کنید قرار میگریند تا بتوانند با تنظیمات لازم از ...  ادامه مطلب 
انواع UPS از نظر عملکرد
 ۰۵ آبان ۱۳۹۹
 گروه تحقیق و توسعه تالی الکتریک

انواع UPS از نظر عملکرد

 UPSهای کوچک معمولاً درون خود، یک باتری دارند که هنگام قطع برق یا افت ولتاژ به‌طور اتوماتیک منبع تغذیه از برق شهر به باتری تغییر می‌دهد. یوپی‌اس یا منبع تغذیه بدون وقفه: وسیله‌ای است که در کنار یک رایانه (یا مصرف‌کننده برقی دیگر) نصب می‌شود و هنگام قطع یا تغییرات شدید ولتاژ ورودی، امکان ادامه ...  ادامه مطلب 
برنامه  UPS چیست؟
 ۰۹ مهر ۱۳۹۹
 گروه تحقیق و توسعه تالی الکتریک

برنامه UPS چیست؟

یو پی اس چیست؟ قبل از آنکه بخواهیم درباره برنامه یو پی اس صحبت کنیم به اختصار برای چندمین بار می خواهیم خاطر نشان کنیم که یو پی اس چیست؟ Uninterruptible Power Supply همان عبارت تکمیلی ups می باشد که در حقیقت به معنای تغذیه بدون وقفه می باشد و کار آن تامین میزان برق مورد نیاز بار مصرفی بسیاری از دستگاه ها و تجهیزاتی می باشد که از ...  ادامه مطلب